7 Ocak 2013 Pazartesi

ALETİNİ DE GETİR

(Şeyma'nın günlüğü)

-"Aloo... Ben sipariş verecektim..."
-"..."
-"İki tane menü istiyorum. Yok, üç tane olacak."
-"..."
-"İkisi tavuklu, biri etli olacak."
-"..."
-"Hayır. İkisi etli, biri tavuklu olacak. Ketçap ve mayonez olmasın. Patatesler küçük olsun."
-"..."
-"Evet. Yok. Ketçap ve mayonez olacak."
-"..."
-"Tamam. Siparişi tekrar eder misin, oğlum?"
-"..."
-"Hayır... Patatesler büyük olacak. Elma dilimli."
-"..."
-"Yok, patatesler çubuk çubuk olsun. Hay Allah, bir alamadın şu siparişi. Neresi zor anlamadım ki..."
-"..."
-"Evet. Tekrar et bakiim, çocuğum..."
-"..."
-"Tamam. Şimdi oldu."
-"..."
-"Onaylıyorum..."
-"..."
-"Haa, bir de aletini de getir, olur mu çocuğum..."
-"..."
-"Boğazına bir şey mi kaçtı, n'ooldu?"
-"..."
-"Aletini de getir, dedim. Hani kredi kartından para çekiyorsunuz ya evlâdım, onu."
-"..."
-"Post mu, ne postu kürkü?"
-"..."
-"Haa, pos makinesi. Evet işte o. Kredi kartıyla ödiycem."
-"..."

Vee, telefonu kapattıktan sonra:
-"Ayh... Bu gün bir anlamaz olmuş bunlar. Vallahi siparişi verene kadar içim katıdı!"

Anneannem idolüm yaa...  

Bu güne kadar kendisinden sana bahsetmediğime inanamıyorum Çok Sevgili Günlük.




Hiç yorum yok: