25 Aralık 2009 Cuma

ŞEYMA'NIN YENİ YIL LİSTESİ





Bu sene, daha planlı ve düzenli olmaya karar verdim. Bu sebeple de kendime bir liste yaptım.

Yeni yılda yapacaklarım ve yapmayacaklarım:
1. Her burnum hıyar diyene, bir avuç tuzla gidilmeyecek! (Geçen akşam babam söyledi, hoşuma gitti, ne demekse!)
2. Musluklar açık bırakılmayacak. Damlaya damlaya göl oluyor anacım. (Halılardaki küf kokusu hala geçmedi valla!)
3. Facebooktaki profil yeniden düzenlenecek, arkadaş listesi ayıklanacak. (Geçen akşamki düdük kimdi hala bilmiyorum, kuzen-muzen değil ondan eminiz, okuldan da değil, yazlıktan hiç olamaz, e peki nereden girdi bu salak benim listeye anlayabilmiş değilim! Işığı gören geliyor yani.)
4. Twitter konusu bir daha düşünülecek. (Bünyem kaldırır mı emin değilim. O kadar kalabalık beni stres eder. Ama trendi de yakalamak lazım!)
5. Yetenek Sizsiniz Türkiye için, bir yetenek geliştirilecek ve yarışmaya girilecek. (Şarkı-türkü bir şeyler öğreneyim diyorum, hiç olmazsa Acun Abimi yakından görmüş olurum, canlı canlı di mi ama.)
6. Bu sene 5+1 oynanacak. (Rüyamda gördüm, hiç kaçmaz! Ayrıca oğlan da çok yakışıklıydı. Annem beyaz sakallı dede falan diyor ama, hadi bakalım hayırlısı.)
7. Daha pozitif olunacak, şu secret şeysi neymiş bir bakılacak. (Harçlık olayları malum. Ayriyeten UGG almayı da planlıyorum, bakalım görcez.)
8. Bizim oğlana biraz daha iyi davranılacak. (Bizimkiler onsuz bir yere bırakmıyorlar beni yaaa! Şu sakladığım PS CD'sini bu sene verebilirim belki, nereye koymuştum ki?)
Kendime not: Şeyma kızım, arada ders çalışmak da gerek! (Bunu niye yazdım bilmiyorum, mutfakta biri mi var?)


HADİ BAKALIM YENİ YIL!





sonra ki bölüm: ANNEMİN CEP TELEFONU

2 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Kısa bir liste olmuş ama. Sırf bir yıla yaymak için her ay birisini halletsen bile 8 ay sonunda liste bitiyor. :D

şeyma dedi ki...

doğrusu hiç düşünmemiştim:) ama canım kağıt kalem (ya da neyse klavye) bende, bir kaç tane daha ekleyiveririm olur biter:D